
Κάποιος όμως μπορεί να φτιάξει λογαριασμό στο Facebook χωρίς να δώσει προσωπικά στοιχεία, μπορεί επίσης να φτιάξει έναν εταιρικό λογαριασμό με στοιχεία της επιχείρησης του που θέλει να διαφημίσει.
Αυτό από μόνο του δίνει την δυνατότητα σε επαγγελματίες να χρησιμοποιήσουν το Facebook για να προσελκύσουν συγκεκριμένες ομάδες ανθρώπων στα προϊόντα τους (πχ μόνο γυναίκες από 20 έως 30) από την Αθήνα . Το Facebook έχει χωρισμένους τους χρήστες ανά ηλικία, επάγγελμα και περιοχή. Άρα μια διαφημιστική καμπάνια στο Facebook μπορεί να είναι στοχευμένη και να έχει καλύτερο αποτέλεσμα από μια διαφήμιση στο Google. Τέλος ένας επαγγελματικός λογαριασμός στο Facebook μπορεί να συντηρήσει πελάτες καθώς ένας απλός χρήστης μπορεί εύκολα να ανεβάζει πληροφορίες και να λύνει απορίες υποψήφιων πελατών μέσω Facebook κάτι που είναι πιο δύσκολο όταν έχουμε μια τυπική ιστοσελίδα.
Μάθετε άμεσα:
- Πώς να φτιάξετε έναν επαγγελματικό λογαριασμό Facebook
- Πώς να κάνετε διαφήμιση στο Facebook
- Πώς να φτιάξετε την δική σας Facebook page που θα μπορεί να δει κάποιος και χωρίς να έχει λογαριασμό Facebook.
Δείτε στο SafePc προγράμματα Ίντερνετ Μάρκετινγκ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου