Τετάρτη 23 Ιανουαρίου 2013

Καθημερινή σχολική Μελέτη Vs Ιδιαίτερο


Καθημερινή Σχολική Μελέτη Vs Ιδιαίτερο

Μελέτη


Η καθημερινή μελέτη δίνει μια άλλη διάσταση στην εξέλιξη του παιδιού. Λόγω της καθημερινής παρακολούθησης ο μαθητής αποκτά συνέπεια στο σχολικό διάβασμα και η μελέτη γίνεται ευχάριστη καθημερινή ρουτίνα. Μαθαίνει να δίνει βάση σε όλα τα μαθήματα και να μην ασχολείται μόνο με τα βασικά όπως  μαθηματικά και τη γλώσσα αγνοώντας τα δευτερεύοντα μαθήματα. Έτσι αποκτά αυτοπεποίθηση στο σχολείο καθώς είναι κάθε μέρα διαβασμένος μαθητής.
Σε ένα κέντρο σχολικής μελέτης οι γονείς αποκτούν καλύτερη γνώση για τις συνολικές δυνατότητες του παιδιού και έχουν λογικές προσδοκίες. Όταν πλησιάζουν διαγωνίσματα ή οι τελικές εξετάσεις ξέρουν από νωρίς πόσο καλά μπορεί να αποδώσει το παιδί τους και δεν δημιουργείται περισσότερη από την απαραίτητη πίεση και  άγχος στο μαθητή.
Λόγω της συνεχής καθημερινής προσπάθειας δεν δημιουργούνται  κενά και  υπάρχει η ελάχιστη  ανάγκη για ιδιαίτερη εκπαίδευση.
Προσοχή πρέπει να δοθεί στην αυτονομία του μαθητή κατά τη διάρκεια της μελέτης καθώς είναι εύκολο να επαναπαυτεί ο μαθητής της μελέτης λόγω της συνεχούς ύπαρξης επαγγελματικής βοήθειας δίπλα του. Οι  δασκάλες θα πρέπει να είναι καλά εκπαιδευμένες ώστε να δίνουν την απαραίτητη βοήθεια χωρίς να λύνουν οι ίδιες τα προβλήματα. Στόχος της μελέτης πρέπει να είναι η  αυτονομία και υπευθυνότητα του μαθητή στις υποχρεώσεις του σχολείου.
Το εκπαιδευτικό περιβάλλον και οι υπόλοιποι μαθητές που μελετάνε παράλληλα βοηθά στο να παρασυρθεί και ο άτακτος, χωρίς συγκέντρωση μαθητής στη σωστή μελέτη.
Τέλος η μελέτη δεν παίρνει χρόνο από το παιχνίδι του παιδιού καθώς με 2 καθημερινές ώρες μελέτης και την απαραίτητη προσοχή την ώρα παράδοσης στο σχολείου ο μέσος μαθητής ολοκληρώνει την καθημερινή προετοιμασία του

Ιδιαίτερο

Ένα παιδί που κάνει ιδιαίτερο μπορεί να αντιμετωπίσει μερικά μόνο από τα σχολικά μαθήματα με τη βοήθεια καθηγητή. Κάνοντας ιδιαίτερο δύο-τρεις φορές την εβδομάδα ο μαθητής καταφέρνει να καλύψει έννοιες που δεν είχε καταλάβει από το συγκεκριμένο μάθημα και ουσιαστικά δουλεύει παράλληλα με το σχολείο.
Κάνοντας με δύο διαφορετικούς καθηγητές ιδιαίτερα βλέπουμε πολλές φορές διαφορετική εκπαιδευτική μεθοδολογία με αποτέλεσμα ο μαθητής να μην έχει ξεκάθαρο μήνυμα για τον τρόπο μελέτης που πρέπει να εφαρμόσει. Τέλος ο γονιός πρέπει πάλι να ασχοληθεί για την προετοιμασία και απόδοση του μαθητή μας στα υπόλοιπα μαθήματα της εβδομάδας.
Ένας καλός καθηγητής μπορεί σε μορφή ιδιαιτέρου να δώσει μεγάλη βοήθεια αλλά και όραμα στο μαθητή του.

Σύνοψη
                Το κλασσικό ιδιαίτερο πάντα θα υπάρχει για να συμπληρώνει τα κενά των πιο τυποποιημένων μορφών εκπαίδευσης. Η μελέτη έρχεται να προστεθεί στις σημαντικές μορφές τις τυποποιημένης εκπαίδευσης  καθώς δίνει χείρα βοηθείας σε εργαζόμενους γονείς, σε παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες, και γενικότερα σε παιδιά που δεν έχουν καταφέρει να βάλλουν σύστημα στην καθημερινή μελέτη τους. Είναι οικονομικό και αποδίδει καλύτερα από τα ιδιαίτερα για τα περισσότερα παιδιά ειδικά αν συνδυάζεται με βοήθεια και υποστήριξη από τους γονείς.

Κάντε ερωτήσεις ή απλά σχολιάστε το άρθρο και θα σας απαντήσουμε

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Website counter