Σάββατο 5 Νοεμβρίου 2011

Google Plus - Τι είναι;


Μαθήματα Ίντερνετ Μάρκετινγκ



Τι είναι το google plus ;
Είναι το νέο κοινωνικό δίκτυο της Google με το οποίο μπαίνει δυναμικά πλέον στον κόσμο των Social Media. Με το google+ μπορούμε να επικοινωνήσουμε με τους φίλους μας δημιουργώντας κύκλους φίλων, να προσθέσουμε φωτογραφίες, βίντεο ή links, απλά και εύκολα, να στείλουμε προσωπικά μηνύματα, και άλλα πολλά.



Εγγραφή του google+
1.       Πληκτρολογώ www.google.gr
2.       Επιλέγω πάνω αριστερά στο παράθυρο την πρώτη επιλογή «+Εσένα» («+You» στα αγγλικά)
Εναλλακτικά πληκτρολογώ απευθείας το σύνδεσμο plus.google.com
3.       Απαιτείται λογαριασμός στη google, καθώς καλούμαι να συνδεθώ με το λογαριασμό google που έχω ήδη ή να δημιουργήσω έναν (εάν δεν έχω ήδη).
4.       Στη συνέχεια επιλέγω το κουμπί «Σύνδεση» και στη νέα σελίδα εισάγω username-password του λογαριασμού που έχω στη google.
5.       Μόλις μπω στο προφίλ μου μου ζητάει να το συμπληρώσω (όνομα, φύλο, φωτογραφία, επιλογή γλώσσας κάτω-κάτω). Μόλις τα συμπληρώσω πατάω το κουμπί «Συμμετοχή».



Στην επόμενη σελίδα έχω την επιλογή να συνδεθώ με  έναν ιστότοπο (π.χ. hotmail ή yahoo), για να βρω άτομα που γνωρίζω στο Google+. Αλλιώς επιλέγω «Παράβλεψη αυτού του βήματος».
  Στη συνέχεια έχω τη δυνατότητα να επιλέξω άτομα από την κατηγορία «Ακολουθήστε δημόσιες αναρτήσεις από ενδιαφέροντα και διάσημα άτομα». Αν θέλω να προσθέσω κάποιο άτομο σε κάποιον κύκλο μου τότε επιλέγω προσθήκη και σε ποιον κύκλο θα εισαχθεί. Ύστερα πατάω το κουμπί «τέλος» στο κάτω μέρος της σελίδας και στο παράθυρο που εμφανίζεται «Συνέχεια».



Χρήση του google+
  Το google+ έχει τη φιλοσοφία των κύκλων (circles) που σε κάθε έναν μπορώ να εισάγω διαφορετικούς φίλους ανάλογα με τη σχέση που έχω μαζί τους, αντί των φίλων «γενικής φύσης» που έχει το Facebook. Οι κύκλοι φίλων είναι κάτι σαν τους followers στο Twitter. Για να δει κάποιος τις αναρτήσεις μου πρέπει να τον προσθέσω στον κύκλο μου. Οι κατηγορίες κύκλων που διαθέτει είναι «Φίλοι», «Οικογένεια», «Γνωστοί», «Παρακολούθηση», αλλά μπορώ να δημιουργήσω και δικούς μου.
   Μετά από αυτά τα βήματα οδηγούμαι στην κεντρική σελίδα του προφίλ μου, όπου από τα εικονίδια στο πάνω μέρος της σελίδας μπορώ να το διαχειριστώ (διαχείριση φωτογραφιών, προφίλ, κύκλων, παιχνιδιών).

 Στο κεντρικό μέρος της σελίδας βρίσκονται οι αναρτήσεις μου και των ατόμων των κύκλων μου. Στα αριστερά έχω δυνατότητα να συνομιλήσω με όσους είναι συνδεδεμένοι (chat). Στα δεξιά έχω μια λίστα από τα άτομα που ανήκουν στους κύκλους μου, από προτάσεις για προσθήκη νέων ατόμων, καθώς και άλλες προτάσεις δυνατοτήτων ή εφαρμογών του google+.
 Για να στείλω προσωπικό μήνυμα σε κάποιον πρέπει να ορίσω την δημοσίευση ορατή μόνο σε αυτόν και να απενεργοποιήσω την δυνατότητα αναδημοσίευσης αυτής.
 Πατώντας στο βελάκι δεξιά της δημοσίευσής μου μπορείτε να επιλέξω αν θέλω οι χρήστες να μη μπορούν να την αναδημοσιεύσουν, να μη μπορούν να σχολιάσουν ή να την καταργήσω.
 Πατώντας το κουμπί +1 σε δημοσιεύσεις είναι κάτι σαν το κουμπί Like στο Facebook αλλά, δε θα εμφανίζονται στο tab +1 του προφίλ μου. Εκεί εμφανίζονται μόνο τα +1 που πάτησα για εξωτερικές σελίδες.


Youtube tutorial:

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Website counter